• Dostawa

DOSTAWA

  • Zamówienia w sklepie internetowym LISTWA DEKORACYJNA można składać przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Poinformujemy Państwa mailowo o statusie zamówienia i jego zmianach.
  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się najpóźniej w następnym dniu roboczym po wpłynięciu całej ceny sprzedaży zamówionych Towarów na rachunek bankowy Sprzedawcy lub odpowiednio - po otrzymaniu przez Sprzedawcę od podmiotu obsługującego płatność informacji o realizacji płatności przez Klienta.
  • Biuro sklepu internetowego LISTWA DEKORACYJNA pracuje od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00 (dni robocze). Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą przetwarzane następnego dnia roboczego.
  • Wszystkie zamówienia złożone sklepie internetowym LISTWA DEKORACYJNA są wysyłane do Państwa w odpowiednio zabezpieczonych opakowaniach - w kartonach bądź na paletach, tak aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu lub rozładunku.
  • Kurier dostarcza zamówienie do wejścia do budynku bez możliwości wniesienia. Istnieje możliwości osobistego odbioru zamówienia pod adresem siedziby LISTAWA DEKORACYJNA, jeżeli taka dyspozycja zostanie złożona przy składaniu zamówienia.
  • Dostawy kurierskie odbywają się w dni robocze od godz. 9.00 do godz. 17.00.
  • Zamówienia są dostarczane wyłącznie na terytorium Polski.
  • Koszty dostawy zamówienia (w tym opłaty za transport i dostarczenie) są podawane w trakcie składania zamówienia. Koszty dostawy uzależnione są od towarów znajdujących się w koszyku. Koszt dostawy widoczny jest po kliknięciu na towar, który znajduje się w koszyku.

TERMIN DOSTAWY

  • Czas dostawy zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia.
  • W przypadku towarów na indywidualne zamówienie czas dostawy zamówienia zostanie ustalony mailowo po sprawdzeniu terminu z producentem.
  • Czas dostawy może ulec wydłużeniu, jeżeli ilość zamówionych towarów przekroczyła ilość dostępna na magazynie LISTWY DEKORACYJNE, o czym klient zostanie poinformowany telefoniczne lub mailowo.
  • W przypadku niedostępności towaru objętego zamówieniem ustalony zostanie nowy termin dostawy lub strony dokonają zmiany lub anulują zamówienie.